tisdag 3 mars 2015

Angel anmäld till dagens Grattis =) Underbart vi har det här =) vart & grillat ute på en udde & Gjort varma mackor över elden =) Massa Myspys =)

Godkväll på er sötnosar, I morse anmälde jag Angel till Dagens Grattis på barnkanalen & fick sen mail att Angel kom med så det ska bli så kul att vissa henne på hennes födelsedag att Hon är med på bild & allt & att dom på tv grattar henne ,tror att Angel kommer tycka det är stort eftersom hon alltid tittar på barnkanalen på morgonen & ser dagens grattis ,så tänk hennes minn & glädje när dom visar bild på henne & säger hennes namn  osv & Grattar min lilla Angel =)
Det är hon värld att få den bästa födelsedagen & vilken fin början på morgonen efter tårta & paket ,bli Grattad i tv också =)  
Idag hade vi så underbart väder & vi åkte ut & åkte skoter & sen till en udde långt bort & där gjorde vi eld & grilla korv & gjorde varma mackor i ett mackjärn =)
Gud så gott & sitta ute i snöstolar & dricka kaffe & varm choklad & äta varma mackor & korv =) 
Riktig Lyx & så mysigt =) 
Angel har haft super kul & skrattat & busat för fullt =)
Kolla andra bloggen WOW  så mysigt vi har det & vilka fina ROMANTISKA bilder på oss ;))  
Angel har satt sina nallar & turtles så fint i soffan =) 
Prinsessan Angel så stolt & glad över så fint hon gjort & att hon hjälpt till att lyfta upp alla kuddar i bäddsoffan =) 
Mammis älskade Docka Angel redo att gå ut !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammi & Älskade Angel på släden bakom skotern nu ska vi ut & grilla & ha mys =)  
Underbart väder har vi idag =) 
Mammis älskade Sötnos Angel !!! 
Älskade Angel ville hjälpa till gräva ut sittplatser i snön =) 
Anne-Li & Lars & Angel gräver ut sittplatser i snön =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel älskar att vara ute & busa i snön =) 
Prinsessan Angel så underbar !! 
Simon på skotern =) 
Simon vilar lite mellan skoter körningarna =) 
Världens underbaraste Angel så otroligt fin !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel njuter & busar för fullt =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel ligger & solar & njuter en stund =) 
Nu börjar vi göra upp en eld så mysigt =) 
Angel åker skoter med Putte =) 
Angel på skotern =) 
Prinsessan Angel sitter som en Drottning på släden & Putte kör runt henne =) 
Älskade Angel åker släde efter skotern =) 
Min Underbara Angel vilar en stund i solen =) 
Angel & Putte åker lite skrana =) 
Putte får snurra Angel runt runt på skranan =) 
Älskade Angel skrattar så hon tjuter av glädje =) 
Putte kämpar på & drar Angel på skranan =) 
Angel har så kul & det värmer mitt Mammi hjärta höra hennes glädje skratt =) 
Älskade Angel grillar korv =)
Underbara Angel,Putte & Anne-Li grillar lite korv & Anne-Li värmer mackor i smörgåsjärnet =) 
Angel drack Varm choklad & är snäll & ger Putte hans Fanta =) 
Älskade Angel njuter av varm choklad !!!
Mmmm YUMMIE!!! gott med varm choklad när man är ute =) 
Mammis älskade Prinsessa mår så gott & njuter för fullt =) 
Angel & Putte & Anne-Li grillar för fullt =) 
Älskade Angel älskar ju korv så det slank ner massa korv =) 
Gud vilken aptit man får ute i sånt här gott väder =) Angel gottar sej för fullt =) 
Världens vackraste & Finaste Angel !! 
Min Underbara Angel klättrar långt upp & ska åka skrana ner =) 
Mammi & Älskade Angel framför brasan & se vilka fina sittplaster det blev i snön =) 
Underbart att Grilla ,göra varma mackor & dricka kaffe & varm choklad utomhus & i solsken nerbäddad i snön som stolar =) 
Angel springer runt & åker stjärtlapp osv =) 
Angel är framme & pratar med fina Ginza som sitter i skoter pulkan =) 
Kolla vad underbart !!
Dagens instagrambild =) 
Älskade Angel åker ner för backen =) 
Prinsessan Angel så Go & Glad alltid !! 
Angel tyckte det var super kul att åka ner till Mammi =) 
Mammi & Angel busar =) 
Mor & Dotter bus & mys =) 
Angel åker stjärtlapp & skrattar så hon tjuter =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Anne-Li & Ginza !! 
Fina Anne-Li & Ginza !! 
Nu ska Lillan åka skrana =) 
Angel har tagit sej högt upp & ska nu åka ner på skranan =) 
Älskade Angel förbereder sej för att åka ner =) 
Mammis Tuffa underbara Angel åker ner ... 
Det gick superfort ner på skranan... 
Angel verkligen tjöt av skratt =) 
När Angel kom ner snurra hon av skranan & skratta så högt & det kilades bra i magen =) 
Se Angels underbara skratt så lycklig min lilla Gumma är =) 
Angel skratta så hon kunde nästan inte ställa sej upp =) 
Världens underbaraste Angel alltid så Go & Glad !! 
Ginza som jag & Putte är faddrar till njuter i solen =) 
Ginza Min & Puttes fadderhund sitter så fint i skoter pulkan =) 
Wow kolla vår utsikt ,så underbart =) 
Angel har satt sej på släden & vill åka & putte ska koppla den till skotern =) 
Sötnosen Angel ska åka släde efter skotern =) 
Prinsessan Angel inväntar att Putte ska koppla klart släden så dom kan åka en sväng =) 
Angel & Ginza pratar lite =) 
Angel dricker lite mer varm choklad !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Min underbara Vackra ,fin Angel på skranan !! 
Jag & Putte njuter i solen & så LYCKLIGA =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Putte =) 
Putte & jag njuter av det sköna vädret =) MASSA Mer ROMANTISKA Bilder i andra bloggen wow säger jag =) 
Älskade Angel tar kort =) 
Nu kopplar vi släden & lastar så ska vi köra lite runt & njuta =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
De fanns massa fina renar att se =) 
Fina renar på fjället =) 
Putte köpte en överraskning till Angel =) 
En Hello Kitty godis maskin med godis i  som Angel blev super glad för =) 
Har vart en underbar dag & solen har skinit så det var så underbart att vara ute & bara njuta & framför allt grilla & äta varma mackor & varm choklad & kaffe i snö stolar vi gjorde =) Bäst av allt var att se & höra älskade Angel skratt & glädje =) 
Det värmer mitt Mammi hjärta & gör mej så glad & Lycklig när jag ser Angel är lycklig & har kul =) 
Nu har min lilla Prinsessa somnat gott & vi ska ha lite soffMys här men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er allihop =)

Kolla andra bloggen på alla underbara MYSBILDER På oss i dag WOW sååååå Underbart =)