torsdag 26 februari 2015

Angel fick brev & Halsband från Älskade Mormor =) Angel har Bakat Pizza här hemma =) Massa myspys =)

 Godkväll Godingar ,idag fick Jag & Angel ett jättefint kort av Min Mamma ,Angels Mormor =) 
Angel fick ett jättefint halsband som hon blev överlycklig för så tack snälla Mormor =) 
Angel ville vi skulle baka pizza till middag i dag så de gjorde vi =) 
Angel tyckte det var super kul att välja vad som skulle vara på & hon var super duktig & det blev nog världens godaste Pizza =) 
Idag kom även mina Super10 rengöringsprodukter så skönt att ha det hemma igen =)
Putte kom mitt på dagen & Överaska mej med mitt favvo kaffe gud vad gott =)  
Jag har betalat räkningar & fixat med månadens papper så nu är det klart & alla papper i sin flik i pärmarna =) 
Så skönt & få de gjort =) 
Kolla andra bloggen så MYSIGT & ROMANTISKT ;) Jag e så Happy happy =) 
Fina brevet från Älskade Mormor =) 
Med ett fint kort i & Ett jättefint halsband & 500kr till Angel =) 
En jättefin häst som berlock på halsbandet =) 
Paket med dammsugepåsar som kommer varje månad anlände i dag =) 
Till Lunch blev det kycklingtallrik =) 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel så otroligt fin !! 
Älskade Angel så glad över kortet från Mormor =) 
Mammis älskade Docka Angel blev överlycklig av brevet från Mormor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så stolt & Glad över det fina halsbandet från Älskade Mormor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! Angel visar stolt upp det finna halsbandet & kortet från Mormor =) 
Angels fina halsband med en häst berlock som hon fick av Älskade Mormor =) Tack så mycket Angel är super glad =) 
Angel har målat en fin teckning på förskolan =) 
Paket med super 10 rengöring kom idag =) 
Även ett packet med lite kläder till min älskade Dotter Linn kom idag =) 
Fick med tvättmedelprov från golden produkter =) 
Köpte 2st flaskor en till super10 rengöring & en till disinfectantmedlet.    
Även en Aloe vera juice till mej =) 
Här är super10 & Disinfectantmedlet som är super bra =) 
Älskade Angel bakar pizza =) 
Prinsessan Angel bakar för fullt =) 
Så duktig min underbara Angel är !! 
Charmtrollet Angel lägger på skinka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel tar på champinjoner =) 
Världens bästa Angel gör pizza =) 
Världens underbaraste Angel fixar pizza till oss =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel  !!! 
Stolta & Glada Angel lägger på champinjoner =)
Nu har Angel börjat lägga på ost & provsmakar lite champinjoner för det älskar Angel =) 
Älskade Angel så duktig !!! 
Angel provsmakar lite ost & champinjoner =) 
Dagens instagrambild på Angel som gör Pizza =) 
Nu har Angel snart täckt pizzan med ost =) 
Nu Är Angel klar & så stolt över att ha bakat en pizza med allt hon ville ha på =) 
Såhär ser Angels Pizza ut & nu ska den in i ugnen =) Så Duktig Angel vart =) 
Medans vi väntar på att pizzan ska bli klar äter Angel lite skinka =) 
Vi glömde ta kort på pizzan när den var klar men såhär blev den fast vi tagit bitar redan =) 
Prinsessan Angel ska provsmaka sin Pizza =) 
Älskade Angel ger tummen upp alltså var Pizzan supergod =) Vi andra åt & tyckte Angels pizza var världens bästa så GOD den var !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel har bäddat på golvet =) 
Världens underbaraste Angel myser & ser netflix =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel har bäddat ner sej på golvet & ligger & myser & ser på Jake & Piraterna på Netflix =) 
Angel ville jag skulle korta hennes söta lilla fläta som hon haft hela dagen =) 
Instagrambild på mitt Favvokaffe =) 
Putte överaska mej med mitt favvokaffe YUMMIE!! 
Angels pizza var supergod & hon var så stolt över hur god den var så självklart ska vi baka pizza snart igen =) 
Nu har vi myst ner oss & ska ha Myspys =)
Men de ser ni som vanligt i andra bloggen så LOVELY ;))  
Hoppas ni alla har en fin kväll så hörs vi imorgon igen =)