måndag 1 juni 2009

Romantisk Morsdag/ slappdag ...





Då va de Måndag igen Hoppas ni haft en härlig helg & att solen skinit på er ;)
I går va de Morsdag & ja blev firad som bara denn ,Min Man gjorde ROMANTISK middag & serva mej hela dagen & ja tog de bara lugnt börja faktiskt se på säsong 3 Av Ghostwisper SPÄNNANDE ju ;)
Här e säsong 3;) vi har haft den hemma men ej hunnit kolla på den ....
Ja & Min man följer slaviskt GHOSTWISPER vi har säsong 1.2 & 3 de e dom som har släpts ,& vi kolla slaviskt nästan i NONSTOP på säsong 1 & 2 i vintras så vi hade bara säsong 3 kvar & se men den påbörjades i går o vi har sett en cd igår så nu e de resten kvar haha .
Men ja kunde inte va stil hela dagen så ja va ute & såde lite blommor o små städa lite ,Men annars låg ja & Lyxa mej på soffan med tårta ,Kaffe & Ghostwisper & Min Underbara Man ;)
Kolla vilken söt säng ;) En HELLO KITTY SÄNG va tvungen att slänga in bild på den då den bara e för söt el vad säger ni ???


HELLO KITTY SÄNG SÅÅÅ SÖT ;)

För övrigt hände de inte så mycket igår ,Utan de va en riktig MYSDAG hela dagen & ja blev sååå omhändertagen & Uppassad ;)
Givetviss hade ja gkömt ladda batterierna till kameran när ja skulle fota den romantiska Middagen min Man gjorde till mej ...Men ja kan lova att den va romantisk hihi WOW säger ja ;) Vad Min Man kan ;)
Min älskade Lillasyster Har vart & SHOPPAT till mej igen hihi ska bli spännande & se vad hon nu hittat på ;) Hon e ju bara för go & Söt
Älskar dej gumman :) Hoppas vi träffas snart igen miss you !!!
Nu ska ja & Min Man dricka klart morgon kaffet & Morgon MYSA, sen blir de att greja lite här hemma & vem vet vi kanske ser några avsnitt till på GHOSTWISPER! Vi har ju svårt att hålla oss de e ju såååå spännande just nu ,så ett & annat avsnitt blir de säkert hihi .... ha nu en solig bra dag STORA
kram