onsdag 3 juni 2009

Börjar bli sjuk :(


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Hello My sweet friends ;)
När ja vakna kände ja att ja har ont i nacken & e förkyld SNYFT :( inte kul ....Min älskling har varit förkyld i några dagar & nu har väl ja blivit smittad ,Men ja har ju en förmåga att alltid KLARA mej från allt sånt men nu verkar de även ha bittit på mej ....Men ja försöker låtsas som att ja inte känner nåt hihi Kämpar på ändå som vanligt ...ja HATAR att bli sjuk el liggandes de e de värsta ja vet & kan ju inte va still..... så ja hoppas detta går över snart ;)
Men ja börja känna lite i går kväll börja få lite frossa o huvudvärk o kände mej lite stel & slö ....så de blev ingen middagslagning då min Man e sååå OMTÄNKSAM & RÄDD om mej så min UNDERBARA Man bestämde att vi skulle beställa pizza så han bädda ner mej i soffan ;)
Mumsigt ;)
& de blev en skål med smågodis ;) så vi lyxa till de o låg o myspysa käka & Kolla på Desperate Housewives ;)
WOW SÅÅÅÅ GOTTTTT ;)
Efter programet gjorde ja givetviss testet på vilken hemmafru ja e hihi gör testet du med ;)
Ja va helt säker på att ja skulle bli Bree då ja e pedant & ÄLSKAR att städa o polischa i hemmet ....

Vilken hemmafru är jag ??
Gjorde ett test på kanal5:s hemsida. Vilken hemmafru (Desperate Housewive)
är du?! Klicka här för att komma till testet.

Mitt resultat:

Så blev mitt test hahaha..
I går kom Marco & Ove hit på en fika & hälsa på ,Ja & Min man greja me veden osv så de blev mycke gjort i går på dagen ;)
I Dag blir de att stor handla Mat osv vi ska iväg till stan en sväng & glo lite ;)
Nu e Daniels kläder fixade inför skolavslutningen & Balen ;) skönt o ha de klart ju ;)
Nej nu ska ja dricka klart mitt kaffe &krypa ner till min underbara Man & morgonMysa ;)STORA

kram