torsdag 7 maj 2009

WOW vilken dag ;)

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Skepp & Hoj ;) Borta bra men hemma bäst el va säger ni ?! ...Tack för alla fina kommentarer & att ni saknat mitt bloggande ,men de har vart så mycke att stå i så de har inte funnits tid för att blogga men ska skärpa mej hihi ...
Nu ska ja iväg till Tandläkaren & dra dom sista två tänderna längst in HJÄLP så nervös ja e nu ....Men min underbara Man e me mej o tur e de Tack älsklingen ;)
Eli ringde precis o tala om att hon skickat ett paket till oss bröllopsgåva spännande ju ;)
Sen saknar ja faster Lill som var i Norge igår hoppas allt gått bra ..
Daniel va & fiska o fick massa massa fisk hihi ..
Här e några av fiskarna Daniel fick ;)

Wille bebisen tyckte de va spännande ;)
Även April va nyfiken på fisken hihi....
Sen har vi börjat att dra fram årsveden Här ser ni min man greja med veden de e ett jävla slit o tar tid mej WOW så bra de blir ;)
Här e min underbara Man & Wille de börjar ta sej ;) Dutti du e älsklingen ....
Sen har vi köpt en bad bassäng till Wille bebis som ÄLSKAR att bada o just nu badar han i ett dike så han luktar ju skunk hihi men nu e de slut me de nu har han en egen bassäng hihi ....
Wille inspekterar den nya bassängen ....
Fast när den va fylld så börja de regna otur va ;)
Fick tips av min lillstrumpa om schampoo & balsam O spray efter som tydligen e kanon Tack gumman för tipset ...de ska ja investera i o prova hihi ....
Här e tips från Lillstrumpan min de ska ja testa ;)
HJÄLP va tiden springer iväg ... nu ska ja iväg till tandläkaren HÅLL TUMMARNA för mej ;)skriver mer senare om ja mår okej annars kommer de mer imorgon ;)
kram