fredag 15 maj 2009

WOW TJOHOOO KOLLA VA VI FÅTT !!!! ;)

WOW Kolla vilket DIPLOM; UTMÄRKELSE Ja & Min Man fått ;) av Lills Blogg
Tusen tusen TACK !!!
hedström



Mojjon ;) På er alla hoppas ni nannat gott ;)
Ja igår va de en såååå UNDERBAR DAG TJOHOOO säger ja bara kolla vilket Diplom el UTMÄRKELSE Vi fått sååå GLAD man blir ;) & ja VI e ÅRHUNDRADETS KÄRLEKSPAR ;)
Äntligen kom paketet från min älskade Faster igår
Kolla VA stort Spännande ;)
Åhhh den Norska OSTEN & Surkål MUMSIGT !!
Vilken UNDERBAR Filt sååå MJUK O MYSIG ,den ska vi ha i vardags rummet kommer passa sååå snyggt & kolla texten ;)
WOW Vilka Stora Mjuka sköna Badhanddukar, Min står de mitt namn först på & På Peters står de hans namn först ;) dessa svarta handukar blir våra resehandukarsom vi kommer ha me på sjön hos svärmor på holmön i stockholm osv ;)
Samma STORA badhandukar fast i Gult så dessa ska vi ha hemma passar till våra färger på toa ju ;)
Min morgonrock de står Fru Hedström på vänster bröst hihi ;)
Min Morgonrock på baksidan står de oxå Fru Hedström ;) sååå LÄCKERT!!!!
Gud va LÄCKRA BRÖLLOPSGÅVOR vi fick Av Faster Med våra namn o text Man&Fru Hedström på,Tack tack tack & Min man Peter blev så glad & tyckte de va så snyggt & Läcker o han Älskar sin handduk o han sa direkt att den svarta handduken vill han ha me på sjön ;) STOLT blev han hihi,& framför allt vår filt som vi ska ha i vardags rummet nu när de blir renoverat ;) & min morgonrock kommer passa så snyggt till filten osv hihi så tack tack vad fint de va vi e sååå HAPPY Faster !!!
O till alla som vill ha något sådant kan maila mej så ger ja er min fasters tele nr då hon jobbar & gör såna saker som hobby ,om ni vill ha era barnsnamn osv på handukar el vad som ...
Själv ska vi beställa handukar med våra barns namn på hade vart kul .framför allt nu när vi ser HUR DUKTIG hon e o vad fint de blir ;) Tack faster vad överaskade vi blev o såå GLADA GUD VA FINT ;)
Sen i går blev ja o min man bjudna på middag hos Madde & Matte & de va mysigt bli bortbjuden på käk o sen sitta o surra lite ;)
Jag hjälpte Madde me bloggen i går o de krångla lite pga hennes data inte funkar som de ska ,men blev bra men sen när ja o Min man åkte o hämta fler burar kom ja på LÖSNINGEN i bilen så ja smsa Madde att ja kommit på lösningen på problemet på hennes data så de blir att gå in där o leka data snille idag hihi ....
Här har vi lastat burarna o ska åka hem igen ;)
Kolla vad våra frön börjar ta sej ;) ja satte gräslök ,Basilica,Persilja som ja sen ska plantera ute i grönsakslandet .Dutti ja e & de blir så gott när man grillar & gör sallad osv kunna hämta i trädgården ;) så ja lyckas i år igen ;)
Här ser ni att gräslöken & Basilikan börjat få fart Persilja tar lite längre tid men den kommer HOPPAS ja hihi ...
Sen i går kväll kom Robban o fika o surra lite de va trevligt ;) ja prata med svärmor igen ;) o TACK va GOOOO du e o sååå SNÄLL !!!!
Nu ska vi snart på semester igen ska bli sååå skönt o mysigt bara få komma bort en vecka o mysa ;) Vi ska till sveriges SOLIGASTE & LJUSASTE Ö ....Holmön !!! Längtar redan ska bli så skönt o mysigt !!Hoppas de e fint väder så man kan sola o slappa ;)
Nu ska ja mysa vidare med min man sen ska ja till Madde fixa me hennes data ;)
ha nu en underbar dag o STORA

kram