torsdag 14 maj 2009

Vilket Paket Svärmor ;) TACK!!!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Hurra vad GLAD ja e ;)i går kom paketet från Min Svärmor Marianne & Gissa Om min mage blev HAPPY ;)
Här e paketet & STORT va de .....
WOW MUMSIGT ;) SÅÅÅÅÅ MYCKET hihi ;)
Min Svärmor VET att ja fått Pippi på MAZARINER just nu hahaha o kolla vad många hon skicka till min MAGE hihihi ....Gud va gulligt TUSEN TUSEN tack !!! Så nu har ja FROSSAT i Mazariner i natt hehe...
HAr en nöjd & Glad Mage så att säga ;)
Sen igår åkte ja & Min underbara Man & Hämta Burarna ja tog med datan o passa på kolla hur de mobila bredbandet funka o de funka KANON ;)

Här "smurfar" ja runt i bilen ;)
Min "besse" funkar kanon i bilen ;)
Jag fick ett nytt trosa Bh set o linne av min man Kolla va LÄCKERT
De e en sån skön gul färg som ej kom me så bra på bild sommarfräscht ;)
När vi väl va hemma börja vi klyva ved o lägga i burarna
My love grejar med veden
Första snart full ...
Sen så vet vi att de finns en person som e SÅÅÅ SVARTSJUK på mej att Hon INTE kan låta oss va ifred hihi....& de e kul men vi varken svara el skriver tillbaka för vi har inte tid me såna PATETISKA människor vi har ett liv o de borde hon oxå skaffa sej, o hon försöker säga vad hon tycker o tänker men VAD skulle vi bry oss om HENNES åsikt ?!? NEEE TROR inte de haha de enda vi bryr oss om e vad ja o min man tycker vårann släkt o vänner osv Så hennes åsikter o tänkande e bara så idiotiskt o de roligaste e att hon TROR VI BRYR OSS hahaha.... en person som klankar på vårat bröllop osv när hon inte själv e gift o lär nog aldrig bli hahaha ,Vi hade VÅRAT drömbröllop som VI ville ha de o de e de viktigaste ,vi fick dom kläder ringar blommor frisörer osv vi fick med alla traditioner bröllopstårta & bröllopsmiddag med släkten ,vänner o party ;) fotograf o de viktigaste va i kyrkan när vi blev Man & Fru,så YES YES YES Vi hade VÅRAT DRÖM BRÖLLOP med många finna presenter o släkt o vänner ,,,, ;) Sen klaga på min ålder när hon själv e en gammal KÄRRING 10år äldre än mej sen att hon kalla mej för LOSER när HON sitter ensam ogift INGEN vill ha henne o hon har INTE ENS råd att köpa skor till sina barn el betala biljetter snacka om LOSER ....men de e nog för att jag har HENNES dröm liv O hennes drömMan.Men ja tycker de e lite kul att hon INTE kan låta bli höra av sej utan SÖKER kontakt hela tiden ;) o att hon FÖRSÖKER va spydig o TRO ja skulle bry mej om en sån LOSER ;) jag BRYR mej BARA OM VAD MIN MAN ,våran SLÄKT & VÄNNER SÄGER O Dom TYCKER INTE SOM HON, SÅ HUR KAN HON ENS TRO ja skulle bry mej om VAD HON TYCKER när de bara e svartsjuka, men ja blir stolt o glad för de bevisar hur svartsjuk hon e !!!de kan faktiskt va riktigt kul o de kan ja FÖRSTÅ !!! De e så ja blir svartsjuk på mej själv ibland ,med den dröm mannen o de dröm livet vi har ;) O att hon TROR ja bryr mej om hennes åsikt efter hur hon e som människa o hur hon better sej o behandlar sina barn o män osv NEEEE TROR INTE ja BRYR MEJ OM HENNE haha men de fattar INTE HON!!!Men nog om henne ..... de tar väl inte lång tid så hör hon av sej igen ;) lite kul att va sååå poppis hahaha.....
I går skulle paketet från Lill komma men de blev försenat så de kommer idag HURRA e sååå nyfiken va de e för bröllopspresenter vi får :)
Vet att maten från Norge kommer i allafall som vi beställt,min man blev sååå STORM FÖRTJUST i NORSK surkål o de passar bra nu när han blir Norsk medborgare ;) så vi beställde fyra paket ;) av min faster nu när hon va i Norge o shoppa o de kommer idag så gissa va vi ska äta till middag ;)
Till mitt BONUSBARN OLLE , din data e på plats & installerad ;)
Jag & Mitt Bonusbarn Olle .... som kom varje morgon o kröp upp & myste en stund .
Olle gjorde en present till mej ,till mitt hårspänne & de använder ja jätte mycke såå tack Olle .Vi saknar dej o längtar tills nästa gång.De e bara att säga till när du vill komma,men din mamma måste boka o betalat biljetten upp, så betalar vi biljetten ner!
Du kommer väl ihåg vad vi prata om & att du RINGER PRECIS NÄR DU VILL ;)Linn & Daniel hälsar till dej oxå ;)Har du tränat nu på att knyta skorna som Jag vissa dej o du kunde ju nästa de när du åkte ...Duktig du e Olle....träning ger färdighet ;)så ge inte upp ;)

Idag blir de att klyva mer ved o greja i trädgården e sååå skönt väder i dag med,ska sola lite o få lite färg ;)
Mer kommentarer om den så kallade MAMMAN kommer senare ;) & just nu vill ja INTE namnge den SUBBAN som MÅNGA kalla henne o bad om.O de e med tanke på hennes barn,O de hoppas ja ni förstår!
Stora soliga
kram