måndag 25 maj 2009

Titanic insperation ;)


Slänger in en liten snabb blogg ;) Vakna i morse & igen överaska min man mej med av att min goa man laddat kaffebryggaren till mej så de va bara att trycka på knappen & sätta sej o blogga MYSIGT ;)Jag brukar ju gå upp innan han & blogga lite & dricka kaffe & göra mej iordning ,sen kryper ja ner en stund till min goa man efter bloggen ;)
Igår var de Titanic insperation hihi kolla vilka sköna bilder ,
kolla man noga så ser man blåsten fyller ut min tröja så ja ser ut som en michelingubbe hahaha....
Här ser man tydligt hur blåsten fyller ut tröjan haha .... Fan sååå SKÖNT de va att stå så & MYSA i solens varma sken & de blåste svalkande skönt ;)
Mysigt LOVE LOVE LOVE !!!
Man&Fru Hedström HÅNGLAR!!! Som vanligt ;) kan vi inte låta bli varann ;)
Opps !!!tog dom kort hihi tagna på bar gärning igen ;) VÄRLDENS LYCKLIGASTE & KÄRLEKSFULLASTE PAR!!! Man&Fru FÖREVIGT!!!!
Sen va vi på Holmöns Båt museum & der va intressant mycke o se & läsa ;) så där slog vi ihjäl några timmar ;)
Holmöns BåtMuseum !!
Har så mycke kort på oss & allt vi gör här ;) ca 360kort haha ,men de tar såååå LÅNG tid att läga upp då vi bara har mobiltbredband,därför blir de inte så många kort nu ;)
Nu ska ja sätta mej betala alla räkningar för denna månaden BLÄÄ inte kul men ett nödvändigt ont ju ;)
sen ska ja krypa ner & Morgon mysa med min underbara Man!! sen ser vi vad dagen har med sej ;)
Hoppas ni får en underbar dag STORA
kram