måndag 18 maj 2009

SemesterBörjat ;)

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Då Vakna vi upp på Sveriges soligaste Ö & solen skiner som aldrig förr redan nu ;)
Vi stack iväg igår eftersom vi va klara me de vi skulle fixa innan semestern ;)
Igår fira vi Norge ;)
Så de blev en Tårta givetviss &
Norsk tradition Våffla & Korv ;)
De e en maträtt barna & Min man e Galna i dom äter som ALDRIG förr tillome Mitt Bonusbarn Olle Älska denna rätten han åt & åt sist han va hemma & barna tjata Om våfflor & Korv ;)
Sen igår efter vi handlat blekte ja håret på Daniel men han vill ju ha håret lite Gult så vi avbröt efter en halvtimme men de blev inte så gult som han ville ha de så vi får bryta lite tidigare nästa gång ;)

Denna blondering e kanon Om man vill ha håret helt ljust utan gula / röda skiftningar denna använde ja i mitt hår ;) även i Daniels men bröt tiden vid 30min för han vill ha gult i håret ...
såhär fin blev han min lilla Prins ;)
Efter maten & lite fika drog vi ÄNTLIGEN iväg till ÖN ;) sååå mysigt vi har vart där fyra gånger nu o de e alltid lika kul ;)
Här e båten ut till Ön ;)
Nu e vi på ön HURRA !!
ÖFARAREN heter båten ;)
Hamnkrog finns oxå Mysigt äta ute i solen på kvällen ;)
När vi kom till stugan som vi har HELT för oss själva börja vi packa upp & sen ropa snutten att ja skulle komma ut & se om ja kunde se en suprice han gjort .... & titta va gulligt gjort ;)
Min Älskling hade smugglat me sej Norsk flagga & hängt upp vid ingången ;) Tack älskling va gooo du e !
Sen blev de MYSPYS Kaffe; COFFEE LOVE Heter de Fast vi hade INTE whisky i då men satan så GOTT kaffet blir .Man lägger i denna pinnen i kaffet o låter de smälta WOW Mums ;)
Här har vi dukat upp myspys Vi låg o kolla tv o pilla på varann massage osv & käka gott gott ;)
Vi duscha & gjorde mat sen låg vi o kolla film & bara myste Mycke skratt ,bus kel,romantik blev de givetviss!!! Kan inte bli annat när vi e nära varann ju ;)
Nu ligger Min älskling & nannar, ja sitter här o bloggar dricker kaffe i solen såååå SKÖNT !!! & ja e sååå Glad för att de mobila bredbandet funka även här ;) så nu kan ja skriva blogg fast vi e på semester ;) vet ej om ja kommer hinna skriva så mycke men ska försöka ;)
Nu ska ja göra lite frukost e vrålhungrig ;) & sen krypa ner till min underbara man & få lite morgon MYS ;)
Ha en bra solig dag STORA

kram