måndag 11 maj 2009

Glömt skriva om VÅR ett års FÖRLOVNING ;)



GodMorgon på er alla,som ni ser så har ja glömt skriva om VÅR ett ÅRS FÖRLOVNING som va den 25April ,Men vi var ju inte hemma då så ja e väl förlåten hihi ...Min underbara Man påminde mej TACK snutten ;)
Ja den 25APRIL i Kalmar FRIADE min man ,han kom med förlovningsringar han vart & Köpt & fall på knä & fria ... ..VIBEKE JAG ÄLSKAR DEJ & HAR ALDRIG KÄNT SÅHÄR & JAG VILL DELA RESTEN AV MITT LIV MED DEJ VILL SOMNA & VAKNA & HA DEJ VID MIN SIDA RESTEN AV LIVET VILL INTE LEVA ETT LIV UTAN DEJ OSV ......
& TILLS VI GIFTER OSS INOM ETT ÅR VILL JAG DU BLIR MIN FRU TILLS DESS VILL JAG ATT VI ÄR TROLOVADE ALLTSÅ FÖRLOVADE FÖR ATT VISSA ATT DU SAKT JA TILL ATT BLI MIN FRU osv osv de va de finnaste tal ja hört & vilken KÄRLEKSFÖRKLARING WOW WOW Säger ja ....Ja sa givetviss "JA" sen hade vi fest på klubben & FIRA att vi va förlovade ;)Min man ringde STOLT upp sin mamma ,mormor björn & övriga släkt & alla Vänner o berätta att ja sagt ja Han va så stolt o lycklig även ja gick på rosa dröm moln ;)
Tänk de har redan gått över ett år sen vi förlova oss WOW va tiden går


PETER&VIBEKE FÖREVIGT!!!!!
Tänk att idag e vi GIFTA de gick inte ENS ett år efter Min mans frieri förän han fall ner på knä IGEN strax innan julafton & fria IGEN om giftermål på Nyårsafton,vilken UNDERBAR dag att gifta sej på & ha bröllopsdag på ,tänk hela VÄRLDEN fira oss me fyrverkerier & att vi börja de nya året som MAN&FRU HEDSTRÖM WOW ;)Så idag e vi
Som sakt vi Fira vår ettårsdag nu när vi var på semester men som ja skrev när vi kom hem så e de bilder som inte passar att lägga ut på bloggen e nog därför ja glömde blogga om just denna dag ,men till min älskade Man ,,ja blogga om den nu hehe e ja förlåten hihi ,kan bara säga att WOW WOW WOW vilken dag vi hade de firades ordentligt i KÄRLEKENSTECKEN vill ja lova ;) o ja blev sååå UPPVAKTAD Av min underbara Man ;) ÄLSKAR DEJ Min going ;)
Nu till gårdagen ,ja va över hos Madde då hon bestämt sej för att hon ville ha en blogg så ja hjälpte henne att fixa en Blogg med bakgrund räknare gadgets osv osv & den blev skitfin...så till Madde VÄLKOMMEN till Bloggvärlden ;) här ska du få din första AWARD av mej ;)
Till Madde för hennes Blogg ;) Hoppas på att de blir många bloggstunder ;)
Kommer du ihåg hur du gör nu el kommer de ringa i min tele så ja får springa över hahaha ;)
Nu idag e de fullt upp igen ska stor röja här hemma sen ska vi in till stan & shoppa ;) Daniel har gått till skolan så nu ska ja krypa ner hos min man en stund & Mysa sen dricka lite mer kaffe.duscha & göra ve mej.solen skiner så underbart idag me UNDERBART Sommarn e snart här ;) Återkommer senare me de lovade inlägget om KÄRLEKSBARN hinner ej nu men förstår ni e nyfikna ;)
stora

kram