torsdag 28 maj 2009

Borta Bra men hemma BÄST hihi ;)



JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Godmorgon Min Kära Läsare ;) Nu e Vi äntligen HEMMA igen .
Borta bra men hemma BÄST heter de ju & de kan ja hålla me om ;)
Så nu sitter ja i vårat hem me min kaffe mugg ,Hustru mugg ja fått av min man & Bloggar;) & Min man sitter brevid hihi .... Sååå skönt ;) O kaffet smakar godare ur min mugg haha ... har längtat efter den ;)
Har inte hunnit Blogga så mycke men vi har haft fullt upp & haft de sååå jävla mysigt & Romantiskt kan ja säga & konstigt Vi inte har munsår nu hihi .... men vi e ju vana Vid detta laget ;)
Jag & Älsklingen pussas som vanligt ....
Slänger in lite Puss & Kyss kort ....Hihi !!
SMACK så LOVELY!!
När vi kom hem hade ja fått paket igen ;) de va en plattång HELLO KITTY ;) som ni vet så e ja sååå förälskad i HELLO KITTY ;) o denna plattången va de mycke hjärtan & Glitter på men de syns inte så mycke på bilderna tyvärr men den e såååå LÄCKER ;)

Min NYA Plattång HELLO KITTY ;)
VÄRLDENS MYSIGASTE & KÄRLEKSFULLASTE PAR ;)
MUMSIGT ;)
SÅÅÅ MYSIGT ;)
JA & Wille ligger o myser i soffan När min man gör kaffe till oss ;)
Mammsen & Wille pille ;)
Man & Fru HEDSTRÖM FOREVER!!!!
MY LOVELY WIFE !ÄLSKAR DEJ MIN PRINSESSA Din Man Peter !!
TACK going va fint du skrev ;)
När vi väl var hemma kom Madde & Matte över, vi fika & tjata lite.
Dom har hittat hus nu som dom har köpt så dom flyttar väl om ca en månad :( känns såå trist !!!
Men då kan Mormor flytta in i de huset som madde O matte hyr av oss nu o de känns ju bra & de e så de ska va ju ;) så snart ska vi börja me flytt för Mormor oxå ;)
Men känns ändå trist ledsamt dom ska flytta ,men de e ju inte så långt bort som tur e hihi ...
I dag blir de att paka upp alla väskor & saker & börja städa här hemma ....Solen skiner o de e verkligen sommar nu HURRA såå underbart ;)
Ne nu ska ja dricka klart mitt kaffe & sen mysa med min man ;) O vi ska ut i solen & greja lite här hemma idag ;) Ni får ha en underbar dag hoppas solen skiner på er ;)
Mmmm SÅåå SKÖNT & MYSIGT ;)
STORA
kram