lördag 18 april 2009

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Tjaba Tjena Hallå ;)
Igår va vi iväg till Skellefteå vi var på CUBUS HURRA ;)
Här e ingången till CUBUS Skellefteå !!!
så ja fick använt mitt presentkort ja fick av svärmor när ja fyllde ;) ja köpt ett par Jeans till både mej & min Man......
Mina& Min mans Jeans WOW hihi
De blev inte dom jeansen ja ville ha som ja sett på reklam dom va sååå FULA i rumpan ,men framtill satt dom kanon ....så de blev ett par svarta jeans till både mej & min man istället ;) som satt jättefint!!!
De blev lite annat oxå ;)

De blev parfym,bodylotion lagelack,rollon,deoparfym osv .....
På vägen stanna vi till vid Bagarstugan som e ett brödhus & köpte massa bröd som va jättebilligt ;) så nu e frysen full av bröd ;)
Litet men fanns massa massa bröd ;)
Ingången ...
Inne i bagarstugan ...
WOW va bröd & Färskt ;)
De blev massa massa påsar av detta bröd ;)
Alla Choklad Älskare vet va detta märke står för hihihi de låg brevid bagarstugan ;) MUMS hihi .......
LALAAA vill ja ha i massor massor hihi
Väl hemma greja vi lite o käka middag sen på kvällen satt ja & min goding me levande ljus & åt TÅRTA för vi FIRAR ;) MYSIGT !!!!
BananTÅRTA
Så MUMSIG ;)
Så vi hade en mysig utflykt igår ;) Idag blir de att fortsätta röja lite här hemma ,Maj-Lis & Svärmor Kommer imorgon ska blir sååå KUL ju ;) Fast ja börjar känna mej lite förkyld & febrig vet ej om de e influensan som håller på att drabba mej men ja försöker bita ihop ....
Nu håller min älskling på att slippa trappan & de e SLIPDAMM ÖVERALLT I hela huset i ALLA RUM!!!!!fy & tvi hihi fast de e några dagar slippning till så kan man städa bort dammet sen så förhoppningsviss onsdag torsdag nästa vecka kan ja börja städa bort allt damm & börja plocka i ordning i hallen igen för nu ligger de grejer i hela huset :( o detta damm BLÄÄÄ !!! de sätter sej i lungor hår osv tvi tvi host host ;)
Så nu längtar ja tills de e klart som ni förstår ;) Men får stå ut en halv vecka till ;)
Nu ska ja dricka kaffe & Hänga lite tvätt ..... men skriver mer imorgon igen ;) Hoppas ni får en bra dag
Stora kramizar