torsdag 16 april 2009

Ledsamt :(

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

I dag vakna ja me SORG :( min sessa Linn åkte hem till sin pappa igår & de e alltid sååå jobbigt ja saknar henne så mycke & tycker huset blir såå TOMT & TYST utan henne ....ÄLSKAR dej min lilla Sessa !!!!!
Linn på planet :(
Här bär de iväg med älskade Linn
Planet me min sessa på ...
Här lyfter hon SNYFT :( ...
Här e hon i luften på väg till pappa ...
Olle skulle oxå åkt hem men då han blev sjuk ville vi inte skicka han me flygget ,de e ju INTE bra sitta me feber & spy......så vi boka om hans flyg & SATAN i gatan vilka föräldrar de finns säger ja ,istället för att bry sej om hur sin son mår osv blir de massa gap o skrik o att en vuxen person på ÖVER 40 år har mage & inte bättre vett än att tilltala vuxna på ett bra sätt & hotar istället för att tycka att Pappan gjorde de bra att sonen får va hemma i lugn o ro när han e sjuk osv e bara för sorgligt .Vissa blir ALDRIG vuxna el borde INTE få ha barn när dom inte kan ta ansvar & beter sej som 14 år me gap o skrik osv ......jaja...jag & Min man kunde bara SKRATTA åt personen o tycka synd om henne att INTE förstå bättre .....men vi fick oss iallafall ett gott skratt att hon trodde hon kunde kräva mer underhåll osv osv ..... den som förlorar mest e ju ändå hon men de INSER hon ju inte INNAN de e försent ;)Men de lär hon ju inse då sen .....
Sen åkte vi till Mc Donalds & käka lite på vägen hem & väl hemma fick Wille-pille lite Mc Donalds oxå ;)
Wille fick lite pommes ;) de gillar han!!
Sen tog vi släppkärran me allt skräp & åkte till tippen .....

Min älskling kastar skräpet
Här kommer min goa Man ;)
Själv fick ja sitta i bilen då ja INTE FICK lufta el bära något för min Man ;) så ja tog lite kort istället hihi.....På vägen hem stanna vi till vid Sävar Kyrka Vårann Kyrka där vi blev Man& Fru Hedström ;) WOW va fin kyrkan e .De var vår BÄSTA dag någonsin den dagen vi blev Man&Fru ;) De BÄSTA vi gjort förutom Bebis då ;) ......
VÅRANN KYRKA som vi blev Man&Fru I ;) LOVE LOVE LOVE IS IN THE AIR ;)
När vi kom hem hade Madde vart hos Fodax bilen hämtat Mat till våra Jyckar så de blev att älsklingen fick stycka upp bitarna & packetera dom .....så nu har WilleBesse mat i 6 veckor till ....De e OTROLIGT hur mycke han ÄLSKAR sitt foder en sån kaka om dagen har fått hans päls mage osv att bli såååå bra så de e verkligen ett bra foder .Wille har fått de i 6månader nu & bara älskar de !!!

Min Underbara Man styckar upp willes mat .....Yxan i högsta hugget ;)
De e ju fryset så de e lite kämpigt men med en sååå STARK man e de lugnt hihi ...
Så fina kakor de blir älskling "Dutti" dej ...ÄLSKAR DEJ godingen ;)
Ja prata med Älskade Lill igår & operationen har gått bra GUD SÅÅÅÅ SKÖNT !!!! GRATTIS på ER ,Nu e de ÄNTLIGEN över & de e ja sååå HAPPY för......& du har vart så "Dutti" gumman som tagit dej igenom detta & Kjell e SÅÅÅÅ "DUTTI" nu ska ni se att de bara blir bättre ;)
Sen på kvällen tog ja me Olle & gick över till Madde en sväng & Fika min Man va i verkstan & mecka Daniels Moppe me mattias ;)
Sen hade vi de såååå MYSIGT på kvällen som vanligt myspys hihi...
Idag ska ja storröja uppe på barnas rum de ser ut som ett bombnedslag efter att dom haft party där i två dygn hihi .....
Min goa Man ska väl på börja projektet me trappan igen ;) sen blir de att påbörja vardagsrummet innan veckan slut ;) då lär vi ha grejer ÖVERALLT hihi.....Men ska bli så skönt o få ordning här hemma nu ju ....Nu ska ja krypa ner till min man en stund & Mysa sen e de frukost dax ;)
Ni får ha en bra dag så hörs vi imorgon
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

stora kramizar