onsdag 29 april 2009

GRATTIS ÄLSKADE PAPPA ;)

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codesJellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Min UNDERBARA PAPPA!!!! ÄLSKAR DEJ SÅÅÅ MYCKE !!!
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
HIPP,HIPP,HURRA ,HURRA MIN Älskade Pappa FYLLER ÅR IDA ;) ...
STORT GRATTIS på dej min ÄLSKADE PAPPA ;) Hoppas du gilla presenterna du fick ;)
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Jag &Min Älskade Pappa ;)
Gud vad jag SAKNAR dej Pappa ......& alla våra MYSIGA samtal o kaffe koppar osv SAKNAR ALLT MED DEJ!!!.... Vill du ska veta att du e VÄRLDENS BÄSTA PAPPA & jag ÄLSKAR dej såååå MYCKE .....
Har precis prata med dej i telen WOW så gott de va att höra din röst & att du blev glad över presenterna ...
Vi kommer SNART & Hälsar på .....ja saknar dej OERHÖRT MYCKE ...men du e ALLTID med mej i hjärtat & Tanken .
Du har HJÄLPT mej med sååå mycke o alltid funnits där som stöd igenom allt osv...ja hade INTE klarat en dag utan dej du e verkligen VÄRLDENS BÄSTA PAPPA & ja e såå GLAD & LYCKLIG & STOLT att du e MIN Pappa ,JAG ÄLSKAR DEJ ;)
ÖNSKA sååå att ja kunde va där i dag o firat din dag & fått KRAMA OM DEJ ......För de e en stor dag att fira ju ,men ja hoppas din dag vart bra ändå & att du vet att ja älskar dej min underbara Pappsen ;)
Jag bad Min Älskade Faster Lill att köpa en mobiltele ,tårta,kort & blommor till pappa så satte vi in pengar till Lill,så hon va såå snäll o go o åkte & handla från oss TACK för hjälpen älskade faster den va GULDVÄRLD!!! Sen satte vi in en peng till pappa på pappas konto ;)så lite paket fick han från oss ändå ;)
Min Älskade Pappa öppnar paket ;)
spännande....
oppps va var de i paketet hihi...
De va en....
Mobiltelefon ;)

Denna Tele fick Pappa från mej &Peter
& givetviss blommor från oss oxå....
& ett kort där de står från mej &Peter
Finna Blommor till en fin pappa...
Blombuketen...
Pappas present från Faster Lill men den e till hunden inte till dina tassar pappa hihi...
WOW MUMSIG smörgåstårta ;)
& Tårta från oss ;)

Nu ska ja ringa dej igen ;)
ÄLSKAR DEJ PUSS& KRAM DIN Dotter Vibeke


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

På din dag ÄLSKADE PAPPA,Jag ÄLSKAR DEJ SÅÅÅ MYCKET Din Dotter Vibeke !!!